Sinem Sandıkçı Gökçen 20 yıldır güzelliğin hayatları değiştirme gücüne inanan tutkulu bir güzellik profesyoneli. Tarsus Amerikan Koleji ve Ortadoğu Teknik Üniversitesi İşletme Fakültesi mezunu.
Kariyerine 2000 yılında L’Oréal Türkiye’de başladı. Şirketin çeşitli iş birimlerinde ve farklı kademelerde pazarlama sorumlulukları üstlendikten sonra Ulusal Zincir Mağazalar Müdürü olarak satış deneyimi kazandı. L’Oréal’in satın aldığı İpek markasını Türkiye ve Orta Doğu pazarlarında rekabetçi bir hale getirmek ve yeniden lanse etmek üzere Marka Geliştirme Direktörü olarak görev yaptı. 2014 yılında L’Oréal Türkiye’nin ilk Kurumsal İletişim Direktörü olarak şirketin “Herkes için Güzellik” misyonunu Türkiye’de yerelleştirmek üzere L’Oréal’in kurumsal itibarı, paydaş yönetimi, sosyal sorumluluk faaliyetleri ve sürdürülebilirlik programından sorumlu oldu. 2015 yılı sonunda L’Oréal’in 4 ana iş biriminden biri olan ve güzelliğe sağlık katmak olan şirketin tüketici sağlığı bölümü Aktif Kozmetik’e Genel Müdür olarak atandı. Bu rolünde bölümün ve pazarın dönüşüm ve gelişim hedeflerine liderlik etti.
2 sene L’Oréal’in 1 numaralı tekno-güzellik şirketi olma yolculuğunda dijital dönüşüm, inovasyon ve dijital servisler, medya ve tüketici öngörüleri birimlerinden sorumlu CDO/Kurumsal Dijital Direktör sorumluluğunu üstlendi. Kasım 2020’den itibaren şirketin FMCG bölümü olan Tüketici Ürünleri’nin Genel Müdürlüğünü yapmakta. 2021 yılı Eylül ayında yeni görevi L’Oréal Türkiye Ülke Genel Müdürlüğü’ne atandı.