Kına Demirel

 

 

Kına Demirel, perakendeye olan tutkusundan dolayı kariyerine Migros’ta başladı. Sayısız Ar-Ge projesinden ve birçok yeniliği supermarket raflarında denedikten sonra Türkiye’nin ve Avrupa’nın en büyük sadakat programlarından Money’i ekibiyle birlikte yönetmeye başladı. 12 milyon aktif müşterisi olan Money sadakat programının yönetimi aracılığıyla müşteri etkileşim, sadakat, veri konularında uzmanlık kazandı. Son 5 yıldır sorumlulukların arasına Migros’a ait tüm markaların marka ve iletişim yönetiminin de yapılması dahil oldu. Bu sayede iletişim, marka ve veri konularının yeni dijital dünyadaki gelişimini yakından gözlemleme fırsatı buldu. Müşteri etkileşimi, sadakat ve veri konularının gelişimi konusunda tutkulu bir kişi olan Kına Demirel hem Türkiye’de hem de yurtdışında birçok konuşma yapmaktadır.